We hadden meer motorrijders verwacht , maar met z’n vijfen wordt het ook wel gezellig denken wij, Dus gaan we vrolijk aan onze rit beginnen.

In Nederberg-ter horst pakken wij ons bakkie koffie met appelgebak, en dat corona proof, verdeling; één tafel 3 man, ander tafel 2 man. Het was er niet minder gezellig om.
Onder weg kwamen we toch nog een brug die recht omhoog stond, dus ff wachten.
Ergens in Bloemendaal hebben we toch iets gevonden waar we wat te bikken konden. broodje gezond of zoiets.
En we zetten onze motoren netjes in lijn
Helaas konden we niet de sluisroute doen en moesten we een stuk A10 pakken om weer op onze route te komen, want de pondje was een beetje druk, en om een uurtje te wachten, dat doen we niet als motorrijders.
Bedankt en tot de volgende keer.









