
We gaan beginnen aan onze rit door Gelderland, we gaan eerst via de snelle route naar Loenen om daar onze start van de rit te beginnen.
In Loenen gaan we aan de koffie, lekker op tijd
We hadden na de koffie voor de tweede keer oponthoud van overstekend koetjes. Maar dat was niet erg, daardoor kwamen we in contact met de veehouder, deze had namelijk op de praktijk school gezeten in Emmeloord. Dus was ff gezellig kletsen. terwijl de koeien de overtocht maakten.

Na deze oponthoud vervolgen we onze rit, en na een dik uur vonden we en cafetaria om wat te eten. (moet ook gebeuren)
en natuurlijk werd er ook weer getankt.
Om onze rit tot een goed einde te brengen houden we nog ff een korte tussenstop langs de IJssel.
Bedankt voor de gezellige en veilige rit, tot de volgende keer.
12 september dan gaan we rijden door Drenthe











