Gelderland, 4 september 2022

We gaan vandaag met een kleine groep op pad, daarom heb ik besloten, we maken de route wat groter. Mijn mederijders waren er mee eens, ondank dat het F1-weekend was (Zandvoort).

Nadat we richting Apeldoorn zijn gereden en afrit 24 genomen richting Zutphen, waar onze rit begint. We moesten toch een deel van onze route rijden voordat we een koffie tentje vonden.

We hebben onze rit verder voort gezet door Gelderland, waar de mais ontzettend slecht stond en het gras niet overal even groen was bij “de buurman”, maar de natuur was mooi en de weggetjes waren goed te berijden.

na even zoeken naar een restaurant, hebben we toch een perfecte locatie gevonden met het menu wat ons wel aanstaat.

Toch hebben we voor de zekerheid maar ff getankt tegen 15.00 uur, en een korte rustpauze genomen. De temperatuur was namelijk een beetje hoog en het weer was drukkend. Hier werd ook besloten dat Wiebe zijn vuurdoop kreeg om voorop te rijden naar ons thuisbasis.

Vlak voordat we de polder bereikten werden we geblokkeerd door de bruine vloot. De Eilandbrug ging voor onze neus open.

Hieronder een opname dat Wiebe na het tanken de rit overneemt naar huis.