Groningen, 16 juli 2023

Zo, vandaag gaan we een nieuwe richting uit, nl naar en door de provincie Groningen. Jan-Evert vond dat we deze provincie ook maar eens aan moeten doen.

Het weer was wel een beetje dreigend, maar we lieten ons niet uit het veld slaan en gingen op pad/weg richting Niebert om daar de koffie en gebak te halen om dan aan onze rit te beginnen.

Nadat we door leuke Groningse plaatsjes hebben gereden, wat menig rijders leuk vonden. Moesten we toch maar even een stop maken om evtueel het broodje kroket, cq uitsmijter te scoren. En dat deden we in Garnwerd.

Het parkeren van onze motoren was wel een probleem, deze stonden verspreid op verschillende plekken.

Nadat we gegeten hadden, moesten we weer een tankstation vinden, en zoals gewoonlijk:

Ben je er één nodig, komen en vinden we ze niet.

Maar het lukt ons dan uit eindelijk toch.

We hebben na dik 300 km toch een leuke tourrit gemaakt door de provincie Groningen. Dus we kunnen nu de Groningers tevreden stellen dat we niet door Groningen willen rijden. Volgen jaar doen we dit weer, maar dan een ander route.