Er zijn toch nog drie Die-hards vertrokken.
Ze gingen richting Friesland, hebben in Workum koffie gedronken en hebben het toen niet meer droog gehouden. Niet van de emotie, maar van de regen
We gaan nog bekijiken of we volgende week kunnen gaan rijden. Wie weet is het dan iets beter weer weer.

