Laatste rit van dit seizoen gaat zo dadelijk van start en dat doen we met een rit door Friesland. Opkomst was toch geweldig weer. De animo blijft toch geweldig.

We houden vast aan de traditie koffie met gebak, deze keer veel variatie. Als het maar goed smaakt




als we koffie op hadden zijn we weer op weg gegaan door Friesland, en kwamen aan in Nye Beets. We zien een leuk cafétje “De Brêge”. Lekker ouderwets, maar met heel vriendelijke bediening. En ook nog lekker. Want ze zei; ‘Je kunt hier wel eten als het maar simpel is’. Nou daar hebben wij geen moeite mee.
Na het eten moeten we toch even tankstation opzoeken



Dit was ons laatste rit van 2025.
Ik en mede-organistoren danken jullie voor het vertrouwen in ons en dat we leuke ritten hebben gemaakt.
Hopelijk zien we elkaar weer volgend jaar met leuke ritten en veel gezelligheid.
Hartelijk dank en tot in 2026








