Friesland, 25 april 2021

Kop is er af, eerste rit van 2021 wordt  letterlijk en figuurlijk een frisse start van het seizoen. We beginnen ons rit met acht motoren. Ondanks de kou, houdt toch iedereen het vol tot het “bittere” einde.

We vertrekken  om een rondje Friesland te maken, en hopen dat er toch iets open is. We vinden toch iets waar we een bakkie ‘To Go” nemen met een traditionele appelgebakkie met/zonder slagroom. (Het was wel een heel klein bakkie)

En als zo vaak in Friesland, De Bruggen.

 

Er was toch een die dacht, ach Wilfried gaat mee, dan kan ik ook wel tanken. Maar helaas was Wilfried niet aanwezig, dus moesten we als nog een pitstankstop maken.

Zo, de eerste rit zit er op, hopelijk volgen er veel meer met meer open terrassen en betere koffie. En aan onze versnapering zijn  we ook niet toe gekomen. 

Het gevolg is dat we lekker vroeg thuis waren, en ons lekker konden opwarmen bij de kachel. Want meer dan 10 graden boven nul is het niet geweest. Maar wel droog.

 

tot de volgende keer